Hopp och kram

Foto Vladimir Tolman



Foto Anders Petersen.

Jag är väldigt ensam om dagarna när jag nu sitter på universitetsbiblioteket och plöjer kurslitteratur som är svår och som jag egentligen inte är så intresserad av. Jag misströstar inte, det är en fas. Imorgon är det föreläsning, då får jag träffa människor igen. Jag funderar på att börja läsa på KB istället. Där känner jag mig mer hemma och där är alla andra också ensamma. Och så kan jag fika med Judith när jag är färdig för dagen.

Snart ska jag läsa roligare saker, till exempel:




Efter den här tentan kommer jag att vara en gladare Sigrid.

För övrigt är det hajvecka på Svtplay. Jag älskar hajar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0