Vi gjorde en liten resa.

Min syster har gått och gift sig. Därför har vi varit i Paris, på svenska ambassaden (brudparet höll på att missa sin egen vigsel), i svenska kyrkan (bilder därifrån kommer senare), på restaurang Lasserre. Därför har vi släpat barnvagn upp och ner för Paris tunnelbanetrappor (det enda stället i hela Paris som var barnvagnsanpassat var svenska ambassaden). Vi har varit glada och lite trötta. Vi har tagit många kaffepauser. Vi har ingående studerat eiffeltornet. Jag har fått pröva på mammarollen (fast farmor fick byta blöja). Jag gjorde det väldigt bra. Vi gjorde det väldigt bra.

 

 

 

 

 

 

Resan har gått i färgen champagne. Kyparn tog mig avsides och lät mig klappa de vita duvorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0