Bröllopsklänning.

Idag är jag så glad, så glad. Mamma mår bra. Jag har börjat mitt nya hälsosamma liv och tycker att hösten och mörkret är enastående. Så fort det blir mörkt i Sverige tänds ljusen. Vackert. Jag promenerar genom slottsparken på vägen hem från jobbet istället för att ta bussen.

Nu är det ungefär två veckor kvar tills min syster gifter sig med sin Rickard i Paris. Idag har jag köpt en klänning som jag ville äga i ögonblicket då jag först såg den (kanske två månader sedan). Den är så fin att jag skulle kunna tänka mig att bära den på mitt eget bröllop. Berättade om köpet för Peter på vägen hem. Han frågade om den var fin, och jag svarade att han möjligen inte skulle tycka det. Att den kanske mest ser ut som en stor grå t-shirt i somligas ögon. Men väl hemma sa han att han förstod grejen.

 

Dessutom känner jag nu i hela kroppen att jag längtar till Paris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0