Ur arkivet: London.

 

Innan jul åkte ju jag och Peter till London. Vi hade en magisk dag på Harrods. Det är lite Alice i undelandet över varuhuset, det är så oändligt och fyllt av överaskningar! Som en dröm/saga/hallucination! Jag har aldrig tidigare velat köpa så mycket onödiga saker (fast om jag minns rätt så köpte jag inte någonting). Jag var imponerad av små prinsessklänningar:

 

Snygga barnvagnar:

 

Stora gosedjur:

 

Otroliga dockor:

 

 

Cupcakes för hundar:

 

Ostron med champagne:

Slurp!

 

Nu är det gjort. Harrods är avklarat. Jag inser med fasa att det nog inte kommer vara lika fantastiskt nästa gång. Men jag tänker besöka The Oyster bar varje gång jag åker till London.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0