Bra.

Igår var en ganska dålig dag. Jag kokade pasta och råkade hälla pastavattnet över min fot. Efter ungefär en tio minuter började det göra hemskt ont och så gjorde det så ont i ungefär två timmar. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Sedan la sig smärtan och kvällen blev ungefär som vanligt. Imorse var Peter tvungen att operera lite för att jag skulle kunna få på mig skorna (sticka hål på blåsor).

Idag har varit bra. Vi har påbörjat skulpturblocket, och trots att vi bara har sysslat med detta i tre dagar känner jag att jag nog kommer tycka om det mycket.

Klassen i arbete.

 

Jag gör Monica. Här framifrån.

 

Från sidan.

 

Från andra sidan.

 

På vägen hem var det så fint väder så jag bestämde mig för att gå av vid Östermalmstorg, trots att jag inte skulle till KB. Bara för att gå en liten bit. När jag gick omkring kom jag på att jag skulle gå till Moderna museet och se Lee Lozano. Det var mycket kuk, fitta och fula ord. But I kinda liked it.

 

 

 

Nu är det dags för fredagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0