Fest och kalas.

I lördags var jag och Lena ute, bara hon och jag. Det var längesen. Jätteroligt. Jag har fortfarande inte riktigt förstått vad det var vi var. Någon burlesquedrottning fyllde år tror jag. Det var en sån där fest när alla var uppklädda till tänderna. Vi åt cupcakes och tittade på alla spektakulära shower.

 

Jag och Lena var också väldigt fina. Dessutom matchade vi varandra.

 

 

Vakten var brittisk och väldigt underlig. Plötsligt fick han för sig att ingen fick gå ut. Det störde för mycket i området, sa han. Alla rökare fick stå precis innanför ytterdörren och röka.

I söndags fyllde stora Vera 1 år! Av oss, familjen, fick hon ett får. Hon blev så himla glad.

 

 

Nu är den jävla uppsatsen helt färdig. Inget mer finjusterande (ta i trä).


Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 13:31:12
Postat av: Lena

Åh det var så mysigt att vara ute med dig, Sigrid! Det var verkligen länge sen. Kul att Vera blev glad. puss

2010-06-10 @ 01:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0