Vårutställning!

Idag börjar Nyckelviksskolans Vårutställning! Så roligt, roligt. Igår hängde vi utställningen, det var mindre roligt. I slutet av dagen kände alla att vi under 8 timmar hade gjort någonting som borde ha kunnat göras på två timmar. Alla är lite lättretlig just nu. Nervösa över släktingar och pappor som kommer komma. Jag är inte nervös, jag har ingen jag tror komer komma som jag behöver vara rädd för. Jag har faktiskt inte ens bjudit någon som jag inte vill ha där.

Idag har vi sovmorgon. Jag äter långfrukost, istället för att sova en timme extra. Dricker mycket kaffe.

Om jag fick välja att bo i ett av Nycklviksskolans hus så skulle jag välja Freja:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0