Påsken kom och gick.

Godiset är kvar.

Jag och Peter sov i "sommarstugan". Den är inte riktigt gjord för att sova i på vintern, men om man eldar och håller ihop så går det bra. När jag var liten tyckte jag att vår sommarstuga inte var så mycket att ha. Ingen dusch. Inget varmvatten alls för den delen (på vintern finns det inget vatten över huvud taget!). Den ligger inte ens i skärgården, utan mitt i skogen. Tre kilometer bort finns en skogstjärn som man kan bada i.

Hursomhelst, nu för tiden tycker jag att det gamla skogvaktarbostället är ganska fint. Jag hoppas och tror att Peter också tyckte det.

 

 

Min pojkvän har världens finaste ögonfransar. Det känner jag mig mycket nöjd med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0