Hår som Smuts.

Vår uppgift på Textiltrycket handlar om Smuts. En uppgift som vi får tolka ganska fritt. Jag började genast tänka på kroppssmuts, eftersom att det onekligen är den äckligaste sortens smuts. Dessa tankar ledde mig till fenomenet kroppsbehåring, som av vissa verkar betraktas som någonting närmast ohygieniskt. I alla fall kroppsbehåring på kvinnor.

Ju mer jag tänker på det, desto starkare blir sambandet. Båda kommer hela tiden tillbaka, oavsett hur mycket man kämpar för att hålla det borta. Dessutom verkar båda dessa komma tillbaka snabbare och mer, ju mer man tar bort det.


Det här tyget har jag gjort idag:


Kommentarer
Postat av: anonym

jätte fint

2010-04-19 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0