En helt vanlig söndag.

Tack alla ni som kom till min skola och hälsade på i helgen! Tack även alla ni som ville komma, men inte kunde. Tanken räknas. Och förlåt till er som inte ens visste om att det var. Jag har inte varit jätteduktig på att skicka ut vernissagekort. Det var som att Vårutställningen dök upp från ingenstanns, trots att våra lärare har pratat om den mer och mer för varje vecka som den närmade sig. Plötsligt är den förbi. Imorgon är det städning.

Idag har jag jobbat några timmar på morgonen/förmiddagen. Sedan har jag strosat lite i stan. Tittat på saker och promenerat. Jag har varit ganska lättretlig och känslig till och från de senaste dagarna. Jag tror att det började i tisdags. Jag hoppas och tror att det är jag som lider av det mest. Jag kan bete mig bland folk.

Jag behöver sova och så behöver jag ny vecka. Och så behöver jag att saker som jag går omkring och är nervös för ska bli överstökade. Det kommer dom nog bli nästa vecka.

Ikväll tittar jag och Peter på Family Guy. Det borde ni också göra.

P&K.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0