Måndag.

När man nu är ledig så här en hel dag bör man ha åtminstone ett stort projekt. Dagens har varit att för första gången i mitt liv koka ärtsoppa. Det tog sina två timmar. Hur ofta lägger man ner så mycket tid på att laga mat? Vem lägger någonsin, i dessa tider, ner så mycket tid på att laga mat? När man väl gör det hade man kunnat förvänta sig att få någonting elegantare än ärtsoppa. Jag läste som vanligt igenom en massa recept och gjorde sen som jag själv tycker.

 

Peter verkar ha haft en hemsk dag på jobbet. Har förberett mig på att han kommer vara grinig när han kommer. Han skickade ett fruktansvärt sms, någonting om kiss i munnen. Förstår inte riktigt hur det gick till, tror att han kanske skulle fixa en båttoalett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0