Sommarlov.

Jag firade midsommar på Ornö och det var mycket bra. Vi är lite äldre nu än för några år sedan, många hade med sig sin respektive. Peter var min. Jag badade säkert tre gånger och glömde kvar min baddräkt. Jag tror att den kanske befinner sin här i Nynäshamn nu. Johanna är fantastisk, kvinnan har anlagt en sandstrand. Hon har grävt och fraktat sand och nu finns det på Ornö en perfekt liten sandstrand med en flotte en bit ut i vattnet där man kan tända ljus på kvällen.

Nu är jag ledig i nästan två veckor. Är hemma i Nynäshamn och kommer nog att vara det en del. Mamma sitter nere och fikar med Gunsan, jag bloggar. Vi har gjort tårtbottnar, för imorgon fyller jag år. Snart ska vi åka ner till Rökeriet och handla födelsedagsmat. Mamma och pappa ska åka till Öland nästa vecka och jag försöker övertala dem att åka i början på veckan för då kan jag följa med. Se hur det ser ut där nuförtiden.

Så här kommer mitt lilla sommarlov att te sig. Inget Paris eller Rom, men det räcker gott och väl just. Bara vara hemma med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0