Dörrhandtaget.

Jag får massor av läxor av min lärare. Jag menar inte att klaga, tycker det är ganska roligt att ha någonting att fundera över så här en lördagskväll. Första uppgiften är att designa en dörr med ett dörrhandtag. Vi fick dra namn på kända personer ur en liten påse och så skulle vi designa vår dörr åt den personen. Jag fick Janis Joplin och började genast fundera. Insåg att jag inte vet så mycket om henne förutom att jag tycker att hon är väldigt söt. Och så tror jag att hon knarkade för mycket?






Såg ni att Pete Doherty fick fem av fem pluppar av Svenska dagbladet. Jag tyckte också att han var väldigt bra. Lagom blandning Libertines, Babyshambles och eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0