Dagarna som gått. Och idag.

I fredags hade Alejandro i min klass fest och där hände jättemycket saker som alla nu pratar om. Fortfarande.

På lördagen åkte jag hem till Nynäshamn och spenderade lite kvalitetstid dels med mig själv och dels med Johanna. Vi åkte skridskor både lördagen och söndagen och det var första gången på flera år och det var så trevligt att jag verkligen skulle vilja hinna åka lite mer den här vintern.

Först gjorde det lite ont i fötterna.

 

Johanna

 

Hon hade med sig matsäck till oss båda! Hur söt är hon inte?

 

Paus.

 

Idag har varit en ganska bra dag. Och bättre kommer den bli. Jag har träffat min nya handledare till kandidatuppsatsen och hon verkar jättebra och jättegravid! Hon var sträng men snäll. Ville ha raka svar. Och så var hon lite oroad över att jag skulle skriva uppsatsen parallelt Nyckelviksskolan, men det verkade som att hon ändå trodde att det skulle gå. Jag vågade inte berätta att jag dessutom jobbar ganska mycket. Hursomhelst, hon har satt upp perfekta små delmål för mig.

 

Idag har jag och Peter varit tillsammans i ett halvår och igår skickade jag ett kärleksbrev på posten. Han blev så rörd att han är på väg hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0