Att man kan bli så här lycklig för någon annans skull!

Jag följer några få bloggar förutom min egen. Inga modebloggar, åtminstone inga renodlade sådana. Det är sådana som jag helt enkelt inte kan låta bli att läsa, som skriver om vad de är med om på ett intressant sätt och publicerar vackra och inspirerande bilder. Det är bloggar som jag inte kan låta bli att gå in på när jag kommer hem från skolan/jobbet på kvällen för att jag blir uppmuntrad av dem och hela tiden är nyfiken på fortsättningen. Som en novell, i korta korta kapitel. Som man aldrig ägnar mer än två minuter åt gången åt. Alltid det bästa som hänt, alltid lagom doserat.

Hursomhelst. Jag har just överaskat mig själv. Jag är utom mig av glädje över att ELSA BILLGREN har förlovat sig! Jag trodde inte att man, i synnerhet inte jag, kunde bli så här glad över någon annans lycka. Särskilt inte när det gäller någon jag inte känner.

Vi firar med Nina Simone! Hon passar för tillfället.


Om ni vill läsa om det här själva: Gå in på elle.se, klicka på fliken bloggar och så finns den där (jag vet inte hur man länkar i bloggen, ska lära mig snart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0