Pingvin!

Kanske är det för att jag inte har haft pengar att spendera på onödiga saker på flera månader, men nu längtar jag verkligen efter att få köpa kläder. Nästintill besatt, tänker på det hela tiden. Det finns människor som aldrig känner såhär, jag vet.

Hursomhelst, det jag helst vill ha är en ny vårjacka. Den här:

 

 

Att den är väldigt snygg är uppenbart. Den är från Rodebjer och till väldigt nedsatt pris. Frågan är ifall den, helt ärligt, skulle passa mig? Kan jag bära upp den? Ni vet, vissa kläder är så storslagna att de får människor att krympa.

 

Bulderna är lånade från www.mintandvintage.com


Kommentarer
Postat av: lotta

jag tycker inte om detta tvivel. du om någon skulle ju kunna bära upp den. den skulle vara ruggigt fin till första uteserveringsvinet i april :) kidnappa peters visakort pronto!



och på tal om obsession så har jag just ruinerat mig på en sjömanstrench. men den kommer göra mig komplett!

2010-02-09 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0