Onsdag på KB.

Nu kommer blogginlägget ni så länge väntat på. Ursäkta dröjsmålet, men mitt liv har varit fyllt av vardag och hårt arbete. Brist på spektakulära händelser. Nu är jag nog orättvis förresten...jag har bara så svårt att minnas vad jag gjort förutom uppsatsen. Som jag för övrigt håller på med just nu.

Jo just det. I lördags var jag och Peter på möbelmässan. Mycket fint, inte allt men mycket. Peter och jag har ganska lika smak. Sen på kvällen gick jag och Lena ut en snabbis. Ericas vän skulle spela skivor på Hjärtats bar. Det var trångt men mysigt, jag fick prata lite italienska och provsmaka någons Bloody Mary. Precis när vi träffade Erica, Malin och hennes pojkvän Alessandro var jag och Lena tvungna att rusa hem till henne igen.

Jag sitter på KB och börjar bli okoncentrerad för att jag behöver lunch. Jag blir lite deppig när jag tänker på hur mycket jag har att göra den närmaste tiden. Men det händer ganska mycket roligt den här veckan också:

* Imorgon blir jag blond.

* På fredag ska jag gå på SUPERMARKET på kulturhuset (för uppsatsens skull).

* På fredag är det även någon sorts fest i Skrapen.

* På söndag är jag bjuden på semmelbuffé.



KB.

 

I allmänhet: jag saknar uppsalaborna lite. Borde ringa upp dom allihopa, samtidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0