God fortsättning.

Jag älskar att alla vi "barn" har blivit så pass stora nu. Det märktes så tydligt under julen och det gav ett extra skimmer över denna julafton. Lille Henning ska börja läsa juridik nu i vår. I Lund, långt borta från sin mor och far. För att inte förvilla sig har han redan i förhand gått med i föreningen "vänsterjuristerna". Av mig och Peter fick han i julklapp en röd slips.

Och så har vi en liten plutt, Vera, som sätter lite fart på julfirandet. Om tio år kommer det kanske vara jättemånga små och då kommer vi att behöva hyra lokal. Om inte Agnes och Rickard har köpt en stor villa tills dess. Det skulle lösa alla problem.

Om ett år ungefär kommer jag förhoppningsvis att söka jobb, alltså riktigt jobb.

Det som är riktigt omskakande är att min vän Mika tillsammans med sin pojkvän har köpt en lägenhet och håller på att renovera.

Nu ska jag alldeles strax iväg till tandläkaren och om jag inte har några hål eller någon tandsten får jag dricka glögg ikväll. Annars inte. Aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0