Veckan.

Och så var det fredag igen. Den här helgen kommer bli en riktigt seriös helg, förutom ikväll då jag ska till Strand. Jag ska gå på utbildning både lördag och söndag för tjejjouren Indra, så att jag kan komma igång med det där...  Nu känns det ännu roligare för nu har jag fått med mig Helena. Så att vi kan vara starka tillsammans.

Den här veckan har vi etsat på grafiken. Jag börjar förstå poängen, först verkade det bara vara massa extra förarbete. Jag hoppas att ni snart ska få se lite bilder. Hoppas hoppas.

Peter är så himla bra. I tisdags när jag var på italienskan var han ensam hemma hos mig för första gången och då passade han på att rensa mitt avlopp.

I onsdags var jag på fin modern balett på operan med min mamma. I pausen drack vi bubbel och njöt av sensommarkvällen. Vi konstaterade att det är en magisk årstid.

Igår tappade jag bort mitt simkort till mobilen. Det gick till så att jag lånade ut min mobil till en behövande. Hon hade inget batteri i sin mobil och väntade på ett mycket viktigt samtal. Jag hade batteri men inga pengar. Så jag tog ut simkortet så att hon skulle kunna peta in sitt. Jag funderade ett tag på vart jag skulle lägga det lilla kortet så att jag inte skulle tappa bort det under tiden. Det slutade med att jag la det längst upp i hörnet på min teckning och när vi sedan slängde allt skräp och sopade golven mm hade jag glömt bort det. Borta! Nu har jag ett nytt telefonnr, lite opraktiskt och omständigt men så är det: 0735514025


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0