Vattnet har gått och värkarna startat.

Oj oj, nu händer det. Dom är på BB. Den här informationen fick jag runt tre i eftermiddag, skulle vilja ha lite uppdatering. Mamma och pappa är på teater, som om ingenting alls har hänt. Någon gång i natt kanske hon kommer, trodde mamma. Så imorgon bitti blir det kanske lagom att åka dit?

Hoppas det. Imorgon är en stor dag av flera anledningar; Vera och Vernissage. De hade kunnat välja ett bättre tillfälle men å så spännande det här är.

Jag hade trott att det skulle gå annorlunda till, att det skulle ske plötsligt och dramatiskt och att vi alla skulle rusa till BB oavsett vad vi gjorde eller vart vi befann oss. Fel av mig.

Jag håller ställningarna här hemma så länge.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad spännande, hoppas allt går bra!

2009-05-30 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0