Nu är det bättre.

Söndag eftermiddag, då jag inte mådde lika dåligt längre, åkte jag hem till mamma och pappa för att bli omhändertagen. Hem till min mamma och pappa åker man om man vill äta mat som om man vore på Grand Hotel. Till förrätt fick jag blåmusslor i något slags vitvinshopkok (eftersom att jag är förkyld smakar ju allting lite annorlunda, och det här smakade tyvär bara obehagligt). Till varmrätt fick jag älgfärsbiffar med karljohansvamp-stuvning och ungnsbakade rotfrukter. Till efterrätt fick jag pistageparfait med tranbär. Hemmagjord.


Tack för maten!

Idag har jag varit både i skolan och på måndagsölen vilket ju enligt alla etiska regler innebär att jag måste gå till jobbet imorgon. Så är det bara! Så godnatt godnatt.

Kommentarer
Postat av: lena

Åh herregud så gott det låter! Är dina föräldrar så bra på att laga mat? Sådana vill jag också ha!

2009-05-12 @ 08:54:57
Postat av: lotta!

nämen! då var ju vi i nynäs samtidigt. utan att veta om det! tänk om vi tog samma tåk hem också. jag åkte åtta. den resan hade ju varit tio gånger roligare minst om du suttit mittemot. det var 500 ungdomar som sprang runt i vagnen och var hormonellt jobbiga och min ipod dog i tungelsta. vilken smärtsam resa!

2009-05-12 @ 17:40:03
Postat av: Sigrid!

Men å! Jag åkte halv åtta.

2009-05-12 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0