Hundratals stora vackra fjärilar.

Peter har fyllt år och i lördags firades hans födelsedag. Han ville åka till fjärilshuset. Först tyckte jag att det verkade lite tråkigt, men väl där blev jag mycket positivt överaskad. Tropisk hetta, fantastiska växter, vackra fjärilar och jättestora fiskar. Nu kommer mycket bilder, ursäkta, men det beror på att så mycket av det jag såg var oerhört sevärt.

Jättekelig pappegojja.


Fjäril som accesoar.











Erika hade varit på fest med tysk-tema kvällen innan, så hon såg ut såhär.




Alla ville testa mustachen. Här är malin.

Sen blev det spontan minimiddag/fest. Det blev inte jättesent, men det räckte så.

Imorse började jag jobba tidigt, men jag drack många espresso och det gick vägen. De sitter i än, pigg som en mus. Nu vill jag titta på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0