Flänga runt.

Idag har varit en viktig dag. Jag har:

1. Lämnat in mina arbetsprover till Nyckelviken. Det känns bra att ha det gjort, men jag känner mig inte jätteoptimistisk. Det var väldigt många andra där också... Jag, Lena och Emma åkte tillsammans, så mitt i allt det jobbiga var det en ganska trevlig utflykt faktiskt.

2. Vaccinerat mig mot Hepatit A. Det får räcka så.

3. Varit i skolan till sist av alla och totalt målat över en gammal misslyckad målning. Det kändes fantastiskt bra! Nu är jag mer nöjd. Men jag tycker mer om detaljerna än helheten.






Detaljer.

Nu vill jag egentligen bara titta på tv, men jag vet att jag aldrig kommer lyckas slappna av pga allting som jag borde göra istället. Imorgon åker Emma till New York, måste komma ihåg att tänka på henne imorgon bitti. Viktigt viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0