Emil Jensen och Hootchi Kootchi!

Jag, Lena och Emma spenderade nästan hela lördagskvällen vid Södra teatern. Först såg vi Emil Jensen och Sanna Persson. Det här har jag inte nämnt i bloggen fast det varit bestämt sen ganska länge, det beror på att jag nästan hade glömt bort det själv. Hursomhelst, det var fantastiskt bra. Hur blir man sådär klok?




Innan Emil bestämde vi oss spontant för att, trots allt, köpa biljetter till Hootchi Kootchi som denna kväll hade sitt treårsjubileum. Temat var Black and White och folk var väldigt snitsigt klädda. Eftersom att jag blivit bestulen på min plånbok var vi tvungna att mellan emil och hootchi åka hem till Lena i Hallonbergen och hämta mitt pass (det har legat där sen vi fixade kinesiska visum). Väldigt omständigt, men vi fick möjlighet att fixa till oss lite iallafall. Väl tillbaka var det fullt med folk, oreda rådde vid ingången och vakterna frågade inte ens om legitimation! Ibland har man sån oflyt... Trots det hade vi väldigt roligt. Erika och hennes kompisar var där. Champagnen flödade, men sen tog den slut.


Amber Ray uppträdde.

Sen hamnade vi på en mycket trevlig efterfest, där även Caisa, Alessandro och andra från förr i tiden också hade hamnat. Lite underligt först...men sen bara trevligt. Vi fick indisk mat. Jag uppfattade aldrig vad den indiska killen som hade lägenheten hette, jag har en vag uppfattning och försökte hitta honom på Facebook. Men det gick inte. Han sa att det skulle vara enkelt, att det bara fanns en som hette som honom i hela Sverige.

Jag har fortfarande inte fått mitt nya kort och jag har exakt 690 kronor i kontanter, vilket är exakt vad ett sl-kort kostar. Ett sådant behöver jag köpa imorgon för att komma till skolan, så jag hoppas Lena är snäll och köper öl till mig på måndagsölen ikväll. Det tror jag att hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0