Waldemarsudde i solsken.

Idag mår jag bra. Dels för att jag fick sovmorgon, och dels för att jag efter ett besök med skolan på Waldemarsudde och Carl Larsson-utställningen fick dricka kaffe ur vacker kaffekopp och äta macka med blåmögelost och fikonmarmelad. Sen fick jag strosa runt i trädgården i solen. Det är inte det att jag inte tycker om Carl Larsson men jag blir mätt på de bleka pastellerna ganska fort. Jag hoppade den guidade visningen vid 14. Det fanns annat att se.

Exempelvis fina tyger av Hans Krondahl.



.

Som Katja of Sweden gjorde mode av.




Grodan av Per Hasselberg, i trädgården.


Grodan i detalj



Och ikväll ska jag få middag lagad åt mig.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter jättemysigt! Jag älskar Katja of Sweden. Åh vill också åka dit och titta på tråkiga pasteller. I'm going.

2009-03-06 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0