Sjuk.

Lena är och demonstrerar.

Jag skulle ha jobbat, tränat akrobatik och gått på någon feministfest idag, men så blev jag sjuk. Vaknade imorse och hade jätteont i halsen, sen blev det bara värre och värre på bara några timmar. Runt halv två blev jag hemskickad från jobbet.

Nu gör jag varm fruktsallad och ska snart krypa ner i sängen och lyssna på Mina drömmars stad på ljudbok.

Den här dagen skulle ha blivit så storslagen!

En annan sak: När jag kom hem nu stod kaffekokaren på!!! Det var helt svart och fastbränt i botten, jag hade varit borta i över ett dygn. Läskigt, nu kan jag inte ens lita på mig själv längre.


Kommentarer
Postat av: lotta!

hundra pussar och krya på dig sötnosen!

2009-03-08 @ 23:19:37
URL: http://lillaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0