Imorgon.

Jag är trött på att vara sjuk, det brukar vara ett tecken på förbättring. Hela Edsvik-gänget är någonstanns på söder och dricker öl efter vernisagen på Skrapan. Alla utom jag. Jag har tagit ett långt bad, nu dricker jag en folköl och planerar morgondagen. Den kommer att bli som början på mitt nya liv.

Jag ska försöka ta mig till skolan ganska tidigt, kanske inte till  nio, men till tio ungefär. Jag ska trycka massa grafik. Fyra ska jag träffa Helena, men innan dess ska jag köpa två saker. En mapp eller en pärm. För jag har plötsligt fått så himla mycket papper att hålla reda på. Jag har tecknat massa nya avtal, sånt som har med lägenheten att göra. Och så ska jag köpa en stor  svart necessär (?) från Monki. Men jag tänkte använda den som väska.

Sen ska jag sova över hos Lena! Det kommer bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: lotta!

den där stora svarta neccesären du menar har jag som väska också ;-) fast min är rosa! naturligtvis.

2009-03-12 @ 23:21:29
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Sigrid!

Min plånbok är rosa! Du kan köpa en svart plånbok så är vi lika fast tvärtom.

2009-03-13 @ 10:45:04
URL: http://sigrids.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0