Fortfarande sjuk.

Idag har jag varit hemma från skolan för jag var visst sjukare än jag först trodde. Måste gå till skolan imorgon, annars kommer jag att missa hela den här veckan och vi sysslar med någonting mycket specielt  just nu. På onsdag ska jag jobba på Edsvik och på torsdag på caféet. Och det vore ju ingen idé att börja på fredag.

Jag ska nog bara dricka te, för min kropp känns väldigt instabil.

Om mindre än en timme kommer dom. Jag har inte träffat en människa på över ett dygn.





Den här bilden har ingenting med situationen att göra men jag tycker att den blev jättebra trots att den kanske skulle kunna ses som ganska misslyckad. Den togs i somras i skogen bakom Kungshamra. Jag och Hanif hade varit på picknick. 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!!



åh nej hoppas du blir frisk snabbt! Vi ska ju kolla på Pre Rafaeliterna! Förlåt förresten, jag glömde bort att säga att jag inte kunde komma ikväll för pappa kommer på besök (han har vart bortrest en massa och åker snart igen så jag var tvungen att ta tillfället i akt) Men hoppas ni har det trevligt och krya på dig snabbt för pre rafaeliterna väntar på dig!



ps. jag tyckte att din lägenhet var jättefin speciellt med de stora fönstrena och köksfläkten tyckte jag om, köksfläktar är underskattade tycker jag! Så din lägenhet får 5 av 5 toasters av mig!



kram!

2009-03-09 @ 20:28:08
Postat av: Helena

Hej!!



åh nej hoppas du blir frisk snabbt! Vi ska ju kolla på Pre Rafaeliterna! Förlåt förresten, jag glömde bort att säga att jag inte kunde komma ikväll för pappa kommer på besök (han har vart bortrest en massa och åker snart igen så jag var tvungen att ta tillfället i akt) Men hoppas ni har det trevligt och krya på dig snabbt för pre rafaeliterna väntar på dig!



ps. jag tyckte att din lägenhet var jättefin speciellt med de stora fönstrena och köksfläkten tyckte jag om, köksfläktar är underskattade tycker jag! Så din lägenhet får 5 av 5 toasters av mig!



kram!

2009-03-09 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0