Nu börjar det dra ihop sig.

När jag tänkte framåt för ungefär två veckor sedan tänkte jag att det sista som händer innan Mongoliet är vernissagen, sen är det bara att åka. Och vernissagen var ju igår. Nu ska jag bara städa, packa och jobba. Gå på en jobbfest (tråkigt) och en releasefest (roligt). Sen åker jag! Det finns några människor som jag inte kommer hinna träffa. Så är det.




Andra kommer jag få träffa, men inte tillräckligt. Jag vill inte tänka så mycket på det, men jag hoppas att saker och ting inte kommer förändras alltför mycket medan jag är borta. Det vore fint om jag kom hem till det som är nu.

Kommentarer
Postat av: lotta

och vilken av de grupperna hör jag hemma i? :)

2009-06-10 @ 18:36:08
Postat av: Sigrid!

Å baby! Nu är det mycket lite tid kvar (vart tog den vägen?). Möjligen fredag mitt på dan? På väg till flygplatsen.

2009-06-10 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0