Lever fortfarande.

Hej bloggen!

Jag överlevde vildmarken. Jag har utstått isande kyla (första natten) och stekande sol (igår). Jag har varit smutsig utan att gnälla nästan någonting. Toalettbestyren var det jobbigaste,men allt går.

Jag har ridit. Galopperat när Ghanaa red före och höll i och ridit lugnt och stilla på egen hand. Klappat världens minsta kalv. Hälsat på familjens bekanta nomader i deras geer. 

När man promenerar på steppen i Mongoliet hittar man benknotor och tomma vodkaflaskor.

Jag tänker på er därhemma. Saknar Vera något fruktansvärt, och får ångest när jag tänker på att hon växer och utvecklas utan att jag får vara med! 

Kommentarer
Postat av: Pappa Johan

Härligt att få läsa om dina äventyr - efteråt! Fast det kommer förstås fler. Var försiktig vi längtar efter dig! Sitter uppe pga jag slog i några revben i en stubbe när jag var ute i skogen i helgen, svårt att komma ner i horisontalläge just nu. Vera mår bra och äter hela tiden. Det är morgondimmor i Nynäshamn men solen håller på att komma igenom.

2009-06-23 @ 04:57:26
Postat av: Mamma Margaretha

Vad bra att du hörde av dej, vi tänker på dej förstås. Alla hälsar. Få inte ångest för Veras skull, ni ses snart, hon har det bra.

Ha det så bra nu, ta vara på äventyret.

2009-06-23 @ 10:22:46
Postat av: Aida

Åh, skönt att få höra från dig igen! Det låter som om du har det väldigt bra så det är ju skoj, vi saknar dig här hemma dock. Tänkte på dig idag, satt i Vitabergsparken med tjejerna och njöt av solen, önskar att du kunde varit med! Men det kommer fler soliga dagar i gamla Stockholm, Mongoliet ser man dock inte varje dag. Njut så mycket du kan gumman och ta hand om dig! Och Lena! Kram på er båda!!

2009-06-23 @ 23:32:48
Postat av: lotta!

man kan ju inte ens dricka öl vid slussen utan att tänka på dig :) skönt o höra att allt är prima liv!puss på dig!

2009-06-24 @ 13:03:20
Postat av: Emma

Tänker på er och i mina tankar spränger ni fram över stäppen i ingenstanset på varsin vildhäst. Håll i er!

2009-06-25 @ 08:53:24
Postat av: Agnes

Hej systeryster!

Härligt att du har det bra, ser fram emot att höra allt sen och se bilder. Vera växer och mår bra precis som mamma och pappa skriver. Det ska blir så roligt när du kommer hem och får träffa henne igen. Ta hand om dig! Puss & Kram! Förresten, önskar du dig nåt speciellt i födelsedagspresent?



2009-06-25 @ 08:55:53
Postat av: Sigrid

Jag önskar mig en stekpanna. Pussar till er alla.

Pappa, ta hand om ryggen.

2009-06-26 @ 03:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0