Intensivt.

Det har varit en bra helg! Väldigt mycket har hänt, så mycket att jag knappt ens kan få mig någon överblick såhär i efterhand. Största händelsen är att Vera är född. Hon är underbar.



En timme gammal.



Lite äldre, tillsammans med moster Sigrid.

Jag längtar redan efter henne, hoppas jag får se henne igen imorgon. En annan stor sak som har hänt den här helgen är att jag har deltagit i min första vernissage, i gamla Fitunaskolan (där bodde för i övrigt mamma och pappa när Agnes var bebis). Det är ett fantastiskt hus och det var fantastiskt trevligt! En jättegullig tysk tjej hade ett litet minicafé vid ingången till vernissagen, med nästan bara veganska bakverk.



Väldigt vackert i den gamla skolan.




Så himla fint.



Pinsamt nog har jag glömt vad hon heter. Jag är så dålig på tyska namn.



Och så lite kärlek.


Kommentarer
Postat av: Lena

Så himla fint!!!

2009-06-01 @ 11:49:31
Postat av: lotta!

åååååh! hon är så pyttig :)

2009-06-01 @ 13:18:55
Postat av: Mika

åååh söööööt. Du är moster nu! Grattis!

2009-06-02 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0