Godmorgon.



Relativt nyvaken. För idag har jag tagit en jättelång sovmorgon. Varje dag hittills den här veckan har jag vaknat halv sex och det är jag inte van vid, alltså har jag inte anpassat mina kvällsvanor och alltså har jag varit trött. Men nu så. Jag kommer ihåg att någon väckte mig tidigt och var tvungen att gå till jobbet. Men det måste ha varit många timmar sen.

Jag har ätit mysigaste frukosten med mig själv och druckit kaffe ur finaste koppen. Den har Lisa Trädgård gjort och jag har fått den i för tidig födelsedagspresent av min mamma (eftersom jag redan fått en för tidig present är den till nästa års födelsedag).



Jag har fått en stor bukett blommor för första gången i mitt liv. Det känns väldigt specielt.




Ikväll är det alltså bal. Eftersom att vi ska börja med champagne och jordgubbar i slottsträdgården hoppas jag att det slutar regna. Klockan 3 ska jag vara hemma hos Lena, då börjar förberedelserna. Det är alltså ganska snart. Soft dag. Frukost och bal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0