Balklänning.

Har jag glömt att berätta att jag, Lena och Emma ska på bal imorgon? Det ska vi iallafall. På Edsbacka slott. Där ska vi äta jordgubbar och dricka champagne i trädgården, lyssna på musikhögskolans vårkonsert, äta någon slags middag och (det här är jag osäker på) dansa. Så idag efter jobbet var jag med Lena på Beyond retro och försökte hitta en klänning. Jag är inte så van vid att ha hellånga klänningar, det känns väldigt pretto. Hursomhelst, det fanns mycket fult, lite fint och mycket konstigt. Klänningen som jag köpte var också konstig. Exempelvis så har den dragkedja där fram, från midjan och ner. Väldigt specielt.



Jag ville helt enkelt visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0