Mongolisk födelsedag.

Kära dagbok!

Igår fyllde jag 22 år. Ganska stor nu. Tack alla ni som grattade.

Vi hade en liten fest, jag och Lena lagade mat nästan hela dagen. Ungnsbakade GRÖNSAKER. Sen gick vi till den lilla lokala puben. Vår stenhårda nomadschaufför (före detta munk, svarta börsenhaj, poliskommisarie m.m) var ganska full och följde med och började discodansa. Rökmaskinen sattes igång. Lena och jag hade tänkt att bara vi två skulle gå dit och få ett tillfälle att ventilera. Men det blev bra så här med.

Och snart kommer jag hem. Jag vill plocka blåbär och bada och träffa alla jag saknar så fort som möjligt. Jag ska bara titta till min lägenhet först. SEN.

Kommentarer
Postat av: lotta!

blåbären har inte riktigt hunnit komma än. var ute och spanade i helgen. men det regnade hela dagen igår! :) jag var den enda som var glad. bra för skog och mark! det vill säga svamp och bär.

2009-07-02 @ 10:49:00
Postat av: lena

Har han varit munk också?! Och glöm inte att nämna militärofficer. Jag kommer att sakna honom. Puss på dig! (sigrid alltså)

2009-07-08 @ 10:30:38
Postat av: Agnetagudmor

Vilken fin blogg du har! Snygg design och så dagboken som är så rolig att läsa för en gammal gudmor som vill följa med i tiden! Du är verkligen lik din mamma! Jag tog kort på er när vi sågs sist. Jag ser Margaretha som ung i dig. Då kände jag henne inte. Nu är vi bästisar och jag har varit med i ditt liv sen det nästan började. Hälsa Peter från mig! Kram/Agneta.

2009-08-12 @ 09:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0