Söndagen den 19/7.

Igår blev inte som jag tänkt mig men det blev bra ändå. Jag tänkte mig att Peter på ett lugnt och fint sätt skulle få träffa några som jag tycker om och som inte ingår i UG på något ölhak i Stockholm. Men jag jobbade till halv åtta och när jag och Peter kom var de andra på väg till någon butik på Östermalm, för där fanns det sprit. Jag förstod inte vad det var för butik eller varför vi skulle dit, men det var bara att hänga på. Butiken var en butik för herrkläder och en av killarna som var med oss jobbade där (han hade rosa skjorta) och kunde öppna. Där hängde kostymer längs hela väggarna och vi blev bjudna på mousserande. Det var en stämningsfull lokal för en liten minifest, men jag undrar om det i efterhand blev dyrt för honom (han med rosa skjorta). Emelies lillebror var förfriskad och energisk och sprang omkring och öppnade massa skjortförpackningar. Efter ett tag gick vi vidare. Jag vet inte vart de andra tog vägen men jag och Peter gick ut på Djurgården och satt där och drack folköl.

Idag konstaterade jag och Peter att vi nog är pojk-och flickvän med varandra och det är ju någonting att vara glad över.

Nu vill jag bara titta på tv. Jag ska se en fransk-amerikansk dokumentär om unga mammor i USA som bakar cupcakes och kämpar för att vinna den åtråvärda titeln "Young mum of the year". USA alltså, dom är ju inte riktigt kloka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0