Tillbaka till Debaser.

Det blev en utekväll igår, det var jag faktiskt inte beredd på, men Lena kom hit och var så pepp att det var omöjligt att inte ryckas med. Ganska sent var det vi begav oss till Debaser och kön såg vid första anblick väldigt lång och stillastående ut.  Men så fick vi syn på Lenas vän Stina med sällskap nära dörren och gled in i deras sällskap och sedan in på Debaser.  Smidigt.

Där inne var det ungefär som det brukar, ett band spelade, det var bra men jag var riktigt ouppmärksam. Vi dansade mycket, tiden gick fort. Min favoritbartender jobbade. Jag hade en jättebra kväll. Sitter och funderar över om det hände någonting uppslitande, men jag tror inte det. Bara trevligt.

Snart måste jag bege mig till jobbet. Har varit uppe sedan 10-tiden och hunnit duscha och äta frukost hemma hos syster Agnes. Som ni säkert förstår av detta var jag alltså helt inom rimliga gränser igår. Jag är så himla sugen på kaffe. Tur att jag jobbar med kaffe. Snart snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0