Stödfamilj.

Godmorgon på er. Idag lyckades jag ta mig upp ur sängen när första alarmet ringde, har hunnit duscha, sminka mig och sitter nu här och dricker kaffe och bloggar. Har läst lite ur en DN Söndag som jag hittade på jobbet igår. Det är fantastiskt att inte stressa!

Igår kom Lena och hennes pappa och hämtade mig efter jobbet! Det var så fantastiskt skönt att krypa ner i ett varmt bilsäte. Jag kände mig väldigt ompysslad. Det var fint. Ingenting jag är särskilt bortskämd med längre. Eller, har väl aldrig varit särskilt bortskämd med bilhämtning. Min pappa är för miljömedveten (jag tror att det är därför). Men en gång när jag jobbade sent, på den tiden då jag jobbade på Ica, tog han en kvällspromenad och stod och väntade på mig vid utgången. Det var också fint.




Trött


Efter idag kommer jag vara trött. Först ska jag teckna kroki mellan 9 och 15. Sen ska jag på öppet hus på Konstfack med Lena och Emma. Sen ska jag bada. Jag är lite skeptisk till det sista. Jag kommer känna mig som 15 år och tvingad till det igen. Men Lena säger att det är annorlunda att bada som vuxen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0