Ska jag ringa?

Nu befinner jag mig i den här hemska situationen igen. Jag har fått ett telefonnummer av en väns vän. I en väldigt vacker tändsticksask. Jag tycker om den här personen, han är väldigt trevlig. Men jag vet inte. Jag kan ändå inte riktigt se det framför mig. Fast...nu sitter jag här och tänker på det. Jätteintensivt. Jag vill inte att han ska sluta tycka om mig, han gör mig glad. Det vore skönt om det kunde få fortsätta vara så här outsagt. Ringer jag inte kommer det bli lite konstigt nästa gång vi ses, och vi kommer med största sannolikhet att ses igen. Antagligen redan nästa fredag. Det är situationer som dessa man ska undvika.

Jag har varit på måndagsölen, nyss hemkommen. Det var fantastiskt. Vi var bara tjejer. Jag tror att männen är och går en sån där intensiv körkortsutbildning i Gävle. Men jag vet inte, jag kan ha missförstått.

Somna hungrig och med ångest? Nä, äta ägg.

Kommentarer
Postat av: Mika

Om jag får lägga mig i så tycker jag att du ska ringa om han gör dig glad :)

2009-01-20 @ 10:00:57
Postat av: lotta

Life is short my dear friend ;-)

2009-01-20 @ 13:10:32
URL: http://lillaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0