Saknar Johanna.

Jag kommer bli sen till skolan, men jag orkar inte stressa. Har dessutom lyckats blanda ihop dagarna, var säker på att det var fredag idag. Men det är ju bara torsdag.

Igår var jag ute med människor som jag träffade sist när Johanna var med, i somras. Dessutom gick vid till Bröderna Olsson (eller Garlic and Shots, vet inte vad man vanligen säger). Sist jag var där var jag där med henne. Alltså mycket saker som fick mig att tänka på Johanna. Hur bra hon än har det i Australien är hon uppenbarligen inte i sin naturliga miljö (alltså här i Stockholm).

.

Bloodshot. Mmm.



Kommentarer
Postat av: lotta

en stor puss på henne.

2009-01-22 @ 10:41:43
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: lotta

hehe ok ;-) fast jag kanske hör hemma under "ni" egentligen, har säkert någon störd inställning till någonting som ligger och lurar - jag vet bara inte om det än.

2009-01-22 @ 21:24:24
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Johanna

herre gud jag saknar dig sa mycket just nu. och alltid.

2009-03-14 @ 03:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0