På damtoaletten

Inne på toaletten på KB finns det klotter av lite högre kvalitét än på andra toaletter. Såklart. Någon annan än jag måste inse det eftersom att väggarna aldrig saneras. Intressanta konversationer finns att följa. Någon börjar med ett uttalande som någon annan och kanske en tredje svarar på. Såhär:

- Jag har blivit sviken!!
- Jag med, det suger

- Jag skriver ett filmmanus! (men säg inget till nån)
- Jag vill skriva en bok!
- Skriv! Jag jobbar på förlag.

- Jag är kär i en tjej.
- Jag är kär i en litteraturvetare.

- Jag har ätstörningar!

- Kom ihåg tjejer att ni faktiskt är bäst. FUCK PATRIARKATET.
- Men att du orkar...

- KLOTTERDEBUT VID 35!

Snart kommer Aida hit, jag måste börja koka spaghetti. Jag har kommit över gårdagen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0