Nu är det gjort!

Då har jag köpt en mobiltelefon. Det var lika bra att få det överstökat kände jag. Den har faktiskt en väldigt bra kamera och en helt okej mp3-spelare. Sitter och försöker vänja mig vid den nu. Har fört över 70 låtar och tagit lite foton. Duktigt.

Varför är det alltid såna töntar som jobbar på Teknikmagasinet? Utan undantag verkar det som. Killar i 20 till 25-årsåldern som inte kan så mycket men aldrig skulle kunna låtsas om att dom var osäkra eller inte visste någonting och därför måste verka lite extra självsäkra. Jag tycker att försäljare (specielt när det handlar om teknikprylar) är så himla obehagliga. Opålitliga och dryga människor. Dom är alltid väldigt trevliga och lagom flirtiga men falskheten lyser igenom. Och när dom pratar med män får de en helt annan röst. Riktigt obehagligt. Tur att jag inte köper teknikprylar så ofta. Allt med teknik är jobbigt.

För att lugna mig köpte jag sedan ett par PomPom-trosor. Där var folk trevliga på riktigt. För Lenas skull (Jag har inte lärt mig MMS:a än):



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh de var ju fantastiska! Men jag trodde man skulle få se dem på........... ;D

2009-01-15 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0