Nervös inför morgondagen

Först och främst: förlåt! Idag har jag råkat glömma mobilen hemma hela dagen igen. Jag har varit på jobbet.

Imorgon börjar jag på KONSTSKOLAN! Det känns fantastiskt bra, men samtidigt läskigt. Jag kommer ju att vara där ett år framöver om allt går som planerat. Och jag är inte van att måla inför andra, jag tror att det kommer kännas halvbra till en början. Det är skönt att jag känner ganska många av dom som går där redan. Ikväll ska jag packa ihop mina målarsaker, skära till några lagom stora dukbitar och kanske göra några skisser. Men först borde jag äta. Jag ska koka ägg.

Konstskolan


Imorgon ska jag dessutom  bada på centralbadet med Ungdomsgruppen. Någon tyckte att det blev för onyttigt att dricka öl varje måndag. Det är nog en bra idé, men det vore ju så mycket bekvämare att bara dricka öl som vanligt.

Kvällen innan jag ska göra någonting stort och viktigt är jag alltid så nervös för att jag ska försova mig att jag drömmer mardrömmar om att jag gör det!

Kommentarer
Postat av: Mika

åh, spännande!! :) vad kul att göra nåt nytt, nåt praktiskt. Hoppas det gick bra med uppsatsen i helgen nu så du slipper tänka på den mer. Kram

2009-01-11 @ 22:01:43
Postat av: Sigrid

Tack vännen, men nej,det gjorde det inte! Kram.

2009-01-11 @ 22:09:49
URL: http://sigrids.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0