Mika!

Jag är full, men det är okej, jag skriver fantastiskt ändå!

Mika har varit här. Vi har ätit pizza och druckit vin. Jag behövde det, har haft en fruktansvärd dag med bostadsmarknaden. Fuck den! Malin och jag tror att en skottsk kvinna (vem vet om hon/han/det ens är det) försökte lura oss på 15 000. Dumma! Sen var jag och kollade på en lägenhet i Hägersten, medan Malin fortfarande bråkade med den skottska kvinnan. Han var trevlig, men jag tror att vi kan få ett varsitt sovrum för 7500 kr/månad.

Som ni förstår, när jag väl träffade Mika var jag mycket trött! Men sen blev jag glad. Det var så längesen! Mika är en upptagen kvinna. Hursomhelst, FRÅN OCH MED NU SKA VI TRÄFFAS OFTARE.




Dricka vatten och sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mika

Men! Det är ju bara jag som syns på bilden! vill ju att båda ska synas :)

2009-01-30 @ 11:54:33
Postat av: lotta!

åh vackraste!

2009-01-30 @ 12:06:30
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jo, jag beskärde bilden lite. Tycker jag syns så mycket i bloggen ändå. Puss!

2009-01-30 @ 16:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0