Mamma är missnöjd

Jag kan inte sova. Kanske har jag druckit för mycket kaffe, men det tror jag inte. Jag är nog bara väldigt upprörd. Jag kanske inte borde ha invigt min mamma i bloggvärlden. Men hon var ju så nyfiken och det kan jag förstå. Jag har varit så nöjd över min blogg och därför inte kunnat låta bli att prata om den. Nu känns det plötsligt inte lika roligt. Nu funderar jag på att ta bort inlägget om Nyårsafton, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Jag tror att det var det som störde henne mest. Och så är det tydligen olämpligt att publicera bilder på sig själv. Ja, jag är lite arg och lite ledsen.

Hursomhelst: Livet har återgått till det normala. Ikväll har jag varit hemma hos Lena och tecknat. Morgondagen ska jag ägna på KB. Jag ska läsa en konstvetenskaplig avhandling som heter "Nakna män". Nu undrar ni vad jag möjligen kan ha för användning för en sådan avhandling i mitt uppsatsskrivande och svaret är att den inte har någonting alls med min uppsats att göra. Den ska jag läsa som eget studieprojekt. Kanske kommer det en recension senare i bloggen.

Igår efter måndagsölen hade jag ett ganska långt telefonsamtal med Jocke. Jag pratade om min växande cynism och han pratade om sin. Han kan sina saker. Han tycker att jag ska läsa boken "The Game", vilket jag aldrig i livet tänker göra. Det vore lite som att sälja sin själ till djävulen.

Hoppas ni alla sover gott.


Kommentarer
Postat av: lotta

the game.. den som skrev den borde tvångsmatas med alla ex den skitboken tryckts upp i. på riktigt. men det är bra att ni har varann ;-) om ett halvår eller så kanske jag joinar klubben bara det inte är medlemsavgift.

2009-01-07 @ 16:06:33
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: lisa

nej vaffan! det var ju nyårsafton jag ville läsa om! hoppas du återhämtat dej sen dess. ses nån måndag, kramar

2009-01-07 @ 23:05:13
Postat av: lisa

nej vaffan! det var ju nyårsafton jag ville läsa om! hoppas du återhämtat dej sen dess. ses nån måndag, kramar

2009-01-07 @ 23:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0