Livet tog en plötslig vändning

Nu känns allting mycket bättre. Humörsvängningar som dessa är skrämmande. Jag har hittat på nya mål i livet, den här gången gällande träning. Jag har varit väldigt omotiverad under en period och tror att det är lite därför som jag är så trött. Tränade ikväll och blev glad

Detta har jag bestämt mig för:

När jag var mindre, närmare bestämt i högstadiet, tvingades vi varje vår springa 7,3 km. Dom kallade det för Lunken. Man skulle komma över mållinjen inom 50 minuter, annars blev det IG på momentet. Jag klarade det alltid precis. Ikväll sprang jag (gick i backarna) Lunken igen, fast på SATS. Jag ville se hur jag hade klarat det idag. Fortfarande klarade jag det precis. Det gjorde mig lite ledsen, för jag anser ändå att jag är mer vältränad idag än vad jag var då (jag var en tjockis). Så nu ska jag springa Lunken ungefär 2 till 3 gånger i veckan och få ner tiden ordentligt. Jag tror att detta skulle göra mig gott!

Nu börjar Scrubs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0