Leaving you behind

Tittade i min gamla skivsamling och hittade, och började därför minnas, Hello Saferide. Dom betydde så himla mycket för mig en sommar när jag funderade på om jag kanske skulle vara singel istället, trots att jag älskade någon så himla mycket. Det här var den absolut viktigaste låten och heter Leaving you behind. Jag lyssnade på den jättemycket och blev ledsen. Egentligen var det nog mest orden. Jag förstod att det var PRECIS så jag skulle känna när jag väl gjorde slut.

 


Was I crazy? You know I've gotta be crazy for leaving you behind.

Kommentarer
Postat av: Mikapika

Sådär har jag också känt. Det är en fin låt för övrigt =)

2009-01-14 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0