Det här är ju ingen modeblogg, men...

Ikväll ska jag till Landet. Steffi känner någon i Delacroix som spelar där. Det är faktiskt precis vad jag känner för att göra ikväll, dricka vin och lyssna på musik.

Jag brukar inte skriva om mode eller kläder, men nu är det såhär: jag behöver skor! Riktigt höga pumps. Det hade gjort min outfit ikväll. Och alla andra kvällar. För jag har verkligen inga fina skor just nu. Och jag vet inte vart jag ska leta heller. Jag vill ha vanliga, höga, svarta, gärna blanka pumps. Såna som jag hade i Rom! Görs inte såna skor för vanligt folk längre? Jag har i och för sig inte letat väldigt målmedvetet, men jag har inte sett några bra på säkert ett halvår.


Dessa kommer från Christian Loubotin och är alltså inte aktuella. Men precis såna vill jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0