Det blev inte som jag tänkt.

Det blev inte någon "en öl" igår. Det blevt knappt något öl alls, mest vin. Men jag fick träffa Malin, Hanna och två vänner till henne. Vi var på Bauer, tror jag att det hette. Ni vet det där stället på Götgatan som man alltid går förbi och som det kommer ett underligt vit-och grönaktigt ljus från. Där gjorde bartendrarna vackra drinkar och det var trångt. Ingen var på gå vidare-humör, även om Malin nog hade kunnat övertalas. Så träffade jag Heather från min konstvetenskapsklass. Hon och hennes kompis var på festhumör så jag följde med dom till Debaser. Ytterligare en lördag på Debaser alltså. Den trevlige bartendern jobbade, nu tror han säkert att jag gick dit bara för hans skull. Gud så pinsamt! Jag lider lite över det här. Han tyckte jag skulle komma förbi ikväll och lyssna på musik. Hade varit trevligt, men jag ska hem till Lena. Jag promenerade hem, vet inte varför jag får för mig att göra det ibland.

Nu är jag på jobbet. Det har varit ganska mycket idag faktiskt. Hatar stress.

Kommentarer
Postat av: lotta!

du borde kamma hem honom, han är ju så vansinnigt fin att se på.

2009-01-25 @ 19:55:53
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: lotta!

bortse från den kommentaren. heh.

2009-01-25 @ 21:49:43
URL: http://lillaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0