Den här kvällen blev ju inte som jag tänkt...

Jag blev plötsligt inkallad för att arbeta ikväll. Jan-Erik kunde inte ta sig till jobbet för någon hade blivit påkörd av tåget där han bor. Det är sånt som händer. Det är viktigt att ställa upp för sina kolleger, annars kanske dom tröttnar på att ställa upp för dig. Och jag har på känn att Jan-Erik börjar tröttna lite. Det är fredag eftermiddag/kväll, en sådan dag då folk unnar sig en stor mochalatte med grädde på. Dom är roliga att göra, man får använda sin konstnärliga sida. Det är jag som öppnar imorgon, alltså behöver jag inte överanstränga mig gällande städningen. Fab!

Jag har gjort en intresseanmälan på en trea i Sundbyberg. På Tulegatan, är det en bra gata? Vet inte riktigt hur jag tänker, men jag känner en del folk som också letar boende. Jag har plats 18 av 50. Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tulegatan är finemang! Vet du vilket nummer? Du kan iofs hamna i världens ände för den är lång...

2009-01-16 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0