Testosteronschock.

Nu är jag precis hemkommen från Sundbybergs jazzklubb, där arméns trummkår uppträdde. Duktiga pojkar! Helt sjukt duktiga faktiskt. Tänk om det bara var sådant som armén sysslade med, då skulle jag aldrig klaga över att försvaret slukar så mycket skattepengar (det gör jag iof ändå aldrig, men jag tänker). Jag och Lena sålde lotter och delade ut rosor.

Maja (vars lägenhet jag bott i ganska länge) kom hit ganska tidigt imorse, runt 10.  Husvärden kom hit vid 11 för att kontrollera lägenheten. Det gick bra, vilken lättnad. Sen har vi plockat och donat ganska länge, försökt reda ut vilka saker som tillhör vem. Jag trodde aldrig att jag hade så här mycket saker. Jag förstår inte hur flytten ska gå till. Allting känns väldigt oklart. Majas situation är ungefär den samma, fast hennes saker ska bara till Fridhemsplan. Hon ska taxi-flytta.  Jag är jättenervös för att jag av någon anledning inte kommer få nyckeln imorgon. Då fallerar liksom allt.

Jag och Maja har bytt tekannor (med reservation för att någon kan ångra sig).

Maja hittade en påse med kläder nere i grovsoprummet. Fina kläder! Jag hittade en klänning som jag på sätt och vis tycker om, men som inte riktigt är min stil. Jag hade på mig den ikväll och kände mig fin.


Fast jag hade inte jeans under.


Utan svarta tights.

Kommentarer
Postat av: lotta!

fiiiiin! dagens outfit, ska vi börja med det?

2009-02-27 @ 08:57:26
URL: http://lillaenglund.blogg.se/
Postat av: Sigrid!

Nej, det här får verkligen inte bli en vana

2009-03-03 @ 00:19:38
URL: http://sigrids.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0